Home » , , » Oyun - BackStab HD (APK+DATA)

Oyun - BackStab HD (APK+DATA)

Yazarımız : Adsız Tarih : 27 Nisan 2013 Cumartesi


Gameloft'un aksiyon-macera oyunlarından biri olan BackStab; hikayesi, oynanışı ve grafikleriyle göz dolduruyor...

"Benim adım Henry Blake, İngiltere Kraliyet Donanması'nın gururlu bir askeriydim. Şimdi paramparça bir adam olarak direniyorum. İhanete uğramış, tutuklanmış, nişanlışı elinden alınmış. Şimdi özgürlüğümü tekrar ele geçirdim ve yakında intikamımı alacağım..."

Henry Blake rolünü üstlenin, hayatı elinden alınan yıkılmış bir adam. Adalet ve intikam arayışı için ona yardım edin. Tırmanın, zıplayın ve düşmanlarınızı yenebilmek için gizlice yolunuza kurulmuş tuzakları geçin. Düşmanlarınızı alt edebilmek ve öcünüzü alabilmek için ölümcül dövüş tekniklerinizi ve kombo tabanlı dövüş sisteminizi kullanın. Büyük bir ada üzerinde serbestçe dolaşın ve muhteşem 3D grafikleri ile sürükleyici, gerçekçi bir dünyaya adım atın.

Güzel hikayesi, harika grafikleri ve oynanışıyla BackStab'e Androidliyim Blog sayesinde ücretsiz bir şekilde sahip olabilirsiniz.

   
   
APK LİNKİ
DATA LİNKİ
Telefonunuzun/tabletinizin GPU'suna uygun olan DATA dosyasını indiriniz.
Telefonunuzun GPU'sunu bilmiyorsanız öğrenmek için: Google.com'a girin ve "<telefonunuzun modeli>+specs" yazın, örnek olarak "Galaxy S2 specs" (tırnak işaretleri olmadan yazınız) arama yaptıktan sonra en üstte çıkacak olan gsmarena.com sitesine bağlı olan arama sonucuna tıklayın ve ordaki listeden "Features" bölümünde bulunan "GPU" kısmından telefonunuzun GPU'sunu öğrenebilirsiniz.



PowerVR: PART 1|PART 2|PART 3


!!! KURULUM !!!
1. APK dosyasını ve size uygun olan GPU'nun DATA dosyalarını indirin.
2. DATA dosyalarının aynı klasöre indiğinden emin olun.
 3. İndirdiğiniz data dosyalarının uzantısı .001, .002, .003, .004 şeklinde olacaktır. Bu dosyaları .rar'dan çıkarabilmek için HJ Split programına ihtiyacımız var. Buraya tıklayarak HJ Split programını indirin ve bilgisyarınıza kurun. Programı açın JOIN'e tıklayın Input File'a sonu 001 olan dosyayı seçin. Output bölümüne ise dosyaları çıkarmak istediğiniz klasörü seçin. (HJ-Split Nasıl Kullanılır? Videolu Anlatım
4. Telefonunuzun/tabletinizin hafıza kartında şu klasörleri oluşturun; gameloft/games/GloftSDHM 
5. rar'dan çıkarmış olduğunuz klasörün içindeki bütün dosyaları 'gameloft/games/GloftSDHM' içerisine atın. (rar'dan çıkan klasörü değil, çıkan klasörün içindeki dosyaları atmalısınız!)
7. APK dosyasınıda sdcard'da herhangi bir yere atın.
7. APK yı yükleyin.
8. Oyunu çalıştırın.
9. İyi Eğlenceler :)

0 yorum:

Yorum Gönder